狗狗不爱拉丁鱼

My prayer, my love.

Dear God, 敬爱的上帝啊,I know that she's out there, 我知道她就在那里,the one i'm suppose to share my whole life with.那个我想把我的一生都奉献给的女孩,And in time, 总会有一天,you'll show her to me, 你会把她带到我身边的,Will you take care of her, 你要好好照顾她,comfort her, 在她伤心的时候安慰她,and protect her, 保护她,until that day we meet, 直到我们见面的那一天,And let her know, 并让她知道,my heart, 我的心,is beating with hers, 只为她而跳动,In a dream i hold you close, 在梦中我把你紧紧抱住,Embracing you with my hands, 用手将你拥入怀中,You gazed at me with eyes full of love, 你用着那充满爱的眼神凝视着我,And made me understand, 让我明白了,That i was meant to share it with you, 我命中注定和你分享这一切,My heart my mind my soul, 我的全部,我的一切,Then i open my eyes, 然而我醒了过来,睁开眼睛,And all i see reality shows i'm alone, 看到的却还是只有我孤单一人,But i know someday that you'll be by my side, 但我很清楚,总有一天你会来到我的身边,Cause i know god's just waiting till the time is right, 因为我知道,上帝只是在等待那个对的时间,God will you keep her safe from the thunderstorm, 敬爱的上帝,你能不能在暴风雨来临的时候,让她平安,When the day's cold will you keep her warm, 你能不能在天气寒冷的时候,给她温暖,When the darkness falls, 当黑暗降临,will you please shine her the way, 你能不能照亮她前方的路,God will you let her know that i love her so, 敬爱的上帝啊,你能不能让她知道我如此的爱她,When theres no one there that she's not alone, 让她知道,即使世界上没有其他人,她也不会孤单,Just close her eyes and let her know, 让她轻轻的闭上眼睛,告诉她,My heart is beating with hers, 我的心,只为她而跳动,So i prayed until that day (prayed until that day), 我每天都在祈祷着,When our hearts will beat as one, 祈祷着我们在一起感受着彼此的心跳的那一天,I will wait so patiently (patiently), 我会一直耐心的等待,For that day to come (for that day to come), 只为着这一天的来临。I know someday that you'll be by my side, 我很清楚,总有一天,你会来到我的身边,Cause i know god's just waiting till the time is right, 因为我知道,上帝只是在等待那个对的时间,God will you keep her safe from the thunderstorm, 敬爱的上帝,你能不能在暴风雨来临的时候,让她平安,When the day's cold will you keep her warm, 你能不能在天气寒冷的时候,给她温暖,When the darkness falls, 当黑暗降临,will you please shine her the way (shine he the way), 你能不能照亮她前方的路,God will you let her know that i love her so, 敬爱的上帝啊,你能不能让她知道我如此的爱她,When theres no one there that she's not alone, 让她知道,即使世界上没有其他人,她也不会孤单,Just close her eyes and let her know, 让她轻轻的闭上眼睛,告诉她,My heart is beating with hers, 我的心,只为她而跳动,Is beating with hers (ooo), 只为她而跳动,My heart is beating with hers (oooo), 我的心,只为她而跳动,It's beating with hers, 只为她而跳动,God will you keep her safe from the thunderstorm, 敬爱的上帝,你能不能在暴风雨来临的时候,让她平安,When the day's cold will you keep her warm, 你能不能在天气寒冷的时候,给她温暖,When the darkness falls, 当黑暗降临,will you please shine her the way, 你能不能照亮她前方的路,God will you let her know that i love her so, 敬爱的上帝啊,你能不能让她知道我如此的爱她,When theres no one there that she's not alone, 让她知道,即使世界上没有其他人,她也不会孤单,Just close her eyes and let her know, 让她轻轻的闭上眼睛,告诉她,My heart is beating with hers, 我的心,只为她而跳动,Oh...哦~~,it's beating with hers, 只为她而跳动,(it's beating with yours), 只为你而跳动。

评论